En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

FANNNNN igen

Av Alexander - 9 februari 2011 22:28

Nu har jag gått igenom min Blogg och sett en massa sjuka komentarer och inlägg om min blogg. Att det skulle komma så in i HELVETES mycket efter det att jag skrivit det jag skrev. Samma var det på min Facebook i mina medelanden. Kan inte fatta att folk har så mycket att invända om saker som är sanna.

Sen fanns det tyvär de människor som tog åt sig av detta jag skrev. Människor är rätt så knepiga att de tror så mycket, och då undrar jag om de har vissa saker att dölja.


Men som vanligt så vet jag att de peroner som förra inlägget pekade mot har tagit bort mig som vän på sin facebook och redan där så har jag vunnit en hel del av min hämnd.

Men tro mig jag kommer ej att sluta här utan så fort jag vet något eller ser något så kommer jag att göra livet surt för dessa människor.


Som jag sagt innan så är jag inte perfekt utan bara en människa som vill vara för mig själv med min familj när jag har tid och är hemma.

Men det finns alltid de som är avundsjuka och vill förstöra för andra då de själva har det kasst i livet och inget annat att göra.


En sak e säkert

Den som skadar min familj kommer att få ett HELVETE av mig även om det kommer att ta X-antal dagar, månader eller år det spelar ingen roll hur länge för så länge jag lever ska ni bara veta att jag har öron och ögon överakllt i denna stad.

Så nästa gång ni e på väg att göra något eller sääger något så kan jag lova att jag får veta det på ett eller annat vis.


Nä nu ska jag kolla på film o ta en läsk


Ha det för jävligt nu hela kvällen alla vänner/ Ovänner tänk på att jag vet att ni är oroliga nu, för ni har ingen kontroll över vad som kan hända.


 
 
Jonte

Jonte

9 februari 2011 23:04

Vet exakt hur du känner det.... folk har helt enkelt för lite kunskap och för mycket tid att reta sig på skrivet ord i dess mening.

Åsikter kan man givetvis ha, man behöver inte ens tycka som alla andra, men man klantar till det för sig om man kommer med dumma uttalanden, men folks hjärnor klarar väl inte av att se runt ett problem. En potatis kan se ut på många olika vis och ändå vara en potatis

http://c23.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards