En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

78-åriga kvinnan AVLIDIGT !!!!!

Av Alexander - 31 mars 2010 22:51

Den äldre kvinnan som tillsammans med sin man blev misshandlad på en P-plat

har nu avlidigt. Gärnings man ej funnen och inga vittnen som har trädit fram.

Detta är förjävligt att man bara kan göra en sådan här sak och jag som många fler

har stor sorg att det ska var på detta viset i ett land som sverige.

Hoppas att han som gjort detta inte kan sova om natten, fy fan vad ruttet detta är

och att någon i hans närvaro vet om detta och kan hjälpa pokisens arbete.

Annars är de vänner han har lika sjuka som killen i fråga är. För det måste finnas någon som sett detta på P-platsen och kan beskriva bilen och så vidare.

Men som det funkar i detta land så tänker de flästa att DET SOM INTE HÄNDER MIG SKITER JAG I !!!! Det låter fan som politikerna helt JÄVLA sjukt.

 

78-åriga kvinnan har avlidit


Den 78-åriga kvinna som misshandlades tillsammans med sin make i Landskrona efter en dispyt om en parkeringsplats har avlidit.

I eftermiddags upphörde man behandla henne efter att man konstaterat att skadorna var för svåra.

Kort därefter dog hon.

I flera dagar hade hon kämpat mot sina skador med sin make, 71, vid sin sida på sjukhuset.

Klockan 15 fattades beslutet, efter att man fått resultatet av en magnetkameraundersökning.

– Hon hade blödningar som var så stora att de var omöjliga att operera, säger Per Längby pressansvarig på universitetssjukhuset i Lund.

Vid klockan 16.20 avled kvinnan.

Anfölls på en parkeringsplats

Kvinnan skadade skallen i måndags när hon misshandlades tillsammans med sin man på en parkeringsplats i Landskrona.

Efter att paret tutat för att få en bil som stod i vägen att flytta på sig anfölls de. Först gav sig föraren på mannen.

– Han slängde upp sin dörr och började ösa slag över först den gamle mannen. Jag tror att han träffades i bland annat tinningen, har ett vittne tidigare berättat för Aftonbladet.

– När sedan hustrun försökte lugna ner situationen gav sig våldsmannen på henne också. Hon fick flera knytnävsslag mot huvud och kropp innan hon föll baklänges och slog bakhuvudet i asfalten.

Ingen misstänkt

Polisen jagar ännu gärningsmannen som slog ner henne på parkeringsplatsen.

– Vi har fortfarande ingen misstänkt för brottet, säger förundersökningsledare Anders Cato.

Efter beskedet om att kvinnan avlidit gick Landskronas kommunledning ut och fördömde misshandeln genom ett uttalande:

”Våra tankar går till hennes anhöriga och främst hennes make som bevittnade dådet. Vi fördömer denna handling. Våld, i alla dess former, är oacceptabelt och ska bekämpas.”

Kommunledningen erbjöd även polisen ”alla sina resurser” för att hjälpa i jakten på gärningsmannen.


Finns mer om denna olycka på min blogg för det som vill läsa mer.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards