En blogg om allt eller inget, mäst inget !

Direktlänk till inlägg 3 april 2010

Svar till kommentaren på inläggetl Kvällen i går

Av Alexander - 3 april 2010 01:04

Ja katter och hundar har man alltid i sängen när man ska lägga sig. Men utan sambon eller frun går det inte så lätt att ha sex. Fasst de finns ju andra saker som jag kan hålla med om att man gör där. En sak du glömde var att man kan kolla på tv och äta godis.

Men just detta jag tänkte på var sex.

Inte för att det händer så ofta nuförtiden då man börjar bli gammal och sliten. Men ibland kan även jag förvåna mig lite på den frånten, det är värre med frugan som har sina ider hela tiden.

När man var ung så kunde man ju fan köra på i timmar men nu ska man vara glad om man pallar 10 min och då är ju fan 5 min övertid.

Nä bara att inse att åldern spelar roll. Hur som så kom jag inte till skott igår då jag pratade i telefon halve natten och krypa på kärringen vid 4 har man ingen lust till.

Då krävs ju fan ett förspel och då har man ju kommit fan så nära DÖDEN efter bara en sån sak. Sen är det inte så jävla kul att väcka en fruga eller sambo mitt i natten, det är samma sak som att väcka en björn som sover. Aldrig att det finns ett lende på läpparna vi det tillfället ( munnen ) för dom som har livlig fantasi =)

Och skulle det mot förmodan vara så att man lyckas krypa på efter man väckt dom så kunde man lika gjärn hämtat en säck potatis och haft kul med.

Nä gott folk lika bra att inse att man har inte samma lust och ork för detta längre.

Utan det är bäst att bara andvämnda sängen till det den är till för.


Kan ju hoppas på att det ändrar sig när man börjar närma sig 50 år vem vet en del säger att lusten kommer tillbaka då. Ska bli intresarn att se.


Sen tycker jag att sex är lite över reklamerat i dagens läge ska vara så jävla kompleserat och knepigt, Förspel och doggy ocg allt annat som kan tänkas.

Om man ska tästa allt som finns så får man fan vara gymnast och vig som ett gummiband.

Ja det är sant, jag är glad om jag kan resa mig upp ur sängen själ eller knyta skorna

nä då ska en del hålla på med ja jag vet inet vad upponer och på tvären och fan vet vad.


Nä för min del så räcker det med 5 min vanligt och om man har tur så är det över på 2min. Man hinner inte bli svettig och kletig på den tiden.


Jag har en god vän i Halmstad som brukar göra detta i timmar och vila 30 min sen på det igen. Kan ni fatta han är ju förhelvete 37 år, om inte han får en hjärtsnörp snart så vet inte jag.

Han har en tjej på 20 helt jävla otroligt och inte bara det, hon är nymfoman. Han brukar få åka hem på middagen och ta en sväng om i säng halmen. Detta är ju inte normalt för en människa. Det är han och kaninerna som ligger i samma nivå.


Nä gått folk nu ska jag nog ta en 2 minutare med kärringen så slipper jag det på en månad tror jag.


Ha det gott alla där ute för det ska jag =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexander - 23 juli 2011 19:34

Jaha då var man här igen då, som vissa av er vet så har jag varit borta ett tag från detta med blogg o allNä t. Har inte haft tid med att sitta o skriva en massa och vet inte vad jag skulle ha skrivit då. Händer inte så mycket förutom att jag har...

Av Alexander - 31 mars 2011 18:29

Ja ni läste rätt, jag må vara ett svin, idiot, elak och även egoist eller tillockmed MANSGRIS. Men när det kommer på fråga om att jag försörjer min familj så kan jag berätta att jag inte är detta. Jag ser alltid till att min familj har det bra och må...

Av Alexander - 13 mars 2011 13:40

  Helgdagar Gregoriusdagen, förr firad till minne av Gregorius den store (1882 flyttad från 12 mars) Dagens namn I den svenska almanackan Nuvarande – Greger Föregående i bokstavsordning Ernestus – Namnet fanns på dagens d...

Av Alexander - 11 mars 2011 18:04

Ja denna dagen var inge bra alls. Som jag skrev på FB i mårse så var jag inte alls på banan för att åka  o jobba. Lite febrig och mådde skit med värk o annat.   Hur som så började dagen illa då jag skulle såga upp ett dörr hål i en vägg. Så jag b...

Av Alexander - 10 mars 2011 12:09

Då sitter man på jobbet och har middag, ja det är inte så mycket utan bara några mackor med ost och lite kaffe. Men det få ju räcka ska ju inte vara någon lyx att jobba eller. Sitter i Båstad och renoverar FD Arbetsförmedlingen så att Soc kan flytt...

Presentation


Är en vanlig kille som säger det som faller honom in att säga.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

Besöker den här bloggen ?
 Ofta
 Ibland
 Nyss kommit hit
 Kommer att besäka igen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Blogg Extra


Ovido - Quiz & Flashcards